Werknemers krijgen tools om ontspannen en met plezier te werken

Mindfulness in 3 stappen

1

Je hoofd zit vol

Je hoofd zit vol met lijstjes, plannen en gedachten. Je voelt vaak spanning en onrust in je lichaam. Regelmatig heb je het gevoel hard te werken, maar aan het eind van je werkdag heb je toch niet gedaan wat je wilde en ben je 'op'.
2

Oefenen!

Mindfulness is geen theorie. Je leert door oefenen en ervaren. Elke bijeenkomst doe je verschillende aandachtsoefeningen; zowel liggend, zittend als bewegend. Ook thuis oefen je dagelijks. Daardoor verscherpt je opmerkzaamheid. En vergroot je je zelfbewustzijn, vertrouwen en veerkracht.
3

Je bent aandachtig én ontspannen

Na de training maak je meer zelfbewuste keuzes en kun je je beter focussen op je taken. Je weet rust en concentratie af te wisselen. Je bent beter bestand tegen stress en hebt meer zelfvertrouwen. En vooral beleef je het hier en nu intenser en geniet je meer. Mindfulness op het werk, kortom!

Goed om te weten

Over de training

In 8 bijeenkomsten van 2 uur en een stiltedag van 8 uur maak je grondig kennis met mindfulness. Je investeert bovendien dagelijks 45 minuten aan oefening. Jouw opbrengst is meer mindfulness in je werk of studie.

Tip!

Tip: als ZZP’er of werknemer kun je gebruik maken van persoonsgebonden of fiscale aftrek van studiekosten. Werkgevers maken gebruik van de werkkostenregeling (WKR).

Stress in werk of studie

Mindfulness is bij uitstek geschikt om op een praktische manier te leren omgaan met stress in werk of studie. De training komt neer op: doen, doen, doen! Daarmee versterk je de mogelijkheden om aandacht en ontspanning op te brengen.

Ik werk nu veel rustiger en gestructureerder

Marla, accountant
foto van

Rutger van der Windt

Senior trainer │coach

Rutger is senior trainer  en gespecialiseerd in persoonlijk
leiderschap, mindfulness en stresspreventie. Rutger is een ervaren MBSR-trainer. Hij volgde diverse mindfulness trainingen en retraites. Zijn stijl is nuchter, luchtig en humoristisch.